söndag 31 maj 2009

som en liten röd kräfta

Solen och värmen har varit framme idag också. Och jag har varit ute mest hela dagen, med en liten kort paus. Dagens solning har resulterat i att jag blivit röd och det svider lite. Men jag hade iaf smörjt in mig på näsan och kinderna.

Morsdag idag och jag har ringt och grattat mammorna i min familj. Dom fick iaf tur med vädret dom också!

Är noga med att smörja in mig med Nivea, men ändå är jag torrare än torrast. Tråkigt om all färg som jag fått försvinner.
Har ni nån bra huskur för torr hud??

Imorgon vid den här tiden är gubben hemma. Då har råttorna dansat klart på bordet och katten kommit hem ;)!
Måste nog snart stänga av datorn snart för ser man rätt så verkar det bli åska om en stund. Ska strax äta middag och sen spendera kvällen framför tvn. Många "Millanprogram" ikväll :)!

Inga kommentarer: