lördag 23 maj 2009

Ljushus

Ny i hemmet


Skånehus

ny scarf

Ja här är bilderna på gårdagens shopping. Det vita ljushuset blev äntligen mitt. Alla i familjen har ett sådant, så varför ska inte jag då ha ett ;)?? Köpte en till grannen i julas som tack för att hon hjälpte oss då vi var borta och nu slog jag till och köpte ett till oss också.
Skånehuset fick jag för massa herrarns år sedan, då vi var i Skåne på semester. Det är handgjort av en kvinna om jag inte minns helt fel?! Även det huset har alla i vår familj hehe.
Scarfen hittade jag på Indiska. Hade egentligen inte planerat att gå dit,men det var ju tur det. Dom hade fått in mycket fina sommarklänningar. Men det är lite för dyrt för mig just nu då jag inte prioriterar sådant för tillfället.
Gubben jobbar idag också. Han slutar kl 20 så nu hoppas jag att vädret blir lika fint som igår. Tittar jag ut genom sovrumsfönstret är himlen klarblå, tittar jag ut genom köksfönstret är det mörka moln. Snacka om Schizo!
Grannen ringde på dörren för några minuter sen. Hon hade varit på Buketten och köpt lite mera blommor, och då hade hon med sig en taklök till mig. Jag fick 3 st(enslingar) av mamma för några år sen och nu är det typ 103 st i rabatten(i olika storlekar).
Har ni nått tips på blommor till vår rabatt?

Inga kommentarer: