torsdag 14 maj 2009

Dags att köpa en ny??

Ja min mobil är inte den nyaste modellen precis, och heller inte den flashigaste. Men den har följt med mig i 4 år. Ja, det är en lång livstid om man jämför med andra som byter ut sin så fort den blir omodern.
Men iaf, den har funkat kanon, men förra veckan råkade jag tappa mobilen i cementgolvet på Konsum och sen dess har jag knappt nån mottagning alls så fort jag är inomhus. Så nu måste jag ge mig ut på jakt efter en ny.

Och är det inte typiskt säg, att datorn börjat strula nu när vi äntligen betalat av den? Ibland vill den helt enkelt inte starta och vid nått tillfälle har den stängt av sig själv när man suttit och läst en blogg.
A försökte flera gånger att starta den idag och det var först nu då jag testade som datorn ville starta. Nästa dator blir en bärbar(har jag bestämt och A håller med). Då får denna skruttdator bli hans speldator.
Man får helt enkelt prioritera det man behöver mest.

Och nu har vi helt plötsligt fått in nån utländsk kanal på tv3 som visar ett dubbat "Sex & the city"- vad är det här?? Man blir ju förbryllad! Ge tillbaka 3an,tack!!

A ska flyga till sin syster i slutet på maj är det tänkt, men jag kan inte följa med. Eftersom det inte är så lång tid kvar på min praktik kan jag inte bara lämna den innan det är slut.
Vaknade upp med halsont och värsta snuvan imorse. Men mosigheten jag kände i förrgår är borta som tur är.Imorrn är det äntligen fredag och då finns det inga måsten efter det. En hel helg utan måsten, gud så skönt!!
Thats all for now!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Era elektriska apparater har vänt sig emot er! ;)