söndag 17 maj 2009

Yesterday


Igår var vi bortbjudna för att se ESC med ett par vänner. Grabbarna ville se en fotbollsmatch som visades på tvn så vi kom dit tidigt på dagen. Jag och värdinnan satt då ute på balkongen och solade oss. Lite komiskt att vi båda var lika förkylda så det var synd om oss ;)!

Sen tog vi en promenad runt området. Kändes väldigt skönt att få röra på sig. När vi kom tillbaka började gubbarna med grillen och till middag blev det grillat med rotsaker och potatis, vi åt som om att det inte fanns nån morgondag!
Efter maten var det fortfarande lång tid kvar innan ESC skulle börja så vi spelade Buzz. Jag vann ena gången *wohoo*.

Mina favoriter i gårdagens tävling var Norge, Island, Albanien och Grekland. Och det gick ju ganska bra för de länderna.
Då Martin Stenmark kom på en 19:e plats och det var ett fiasko, vad var då Malena Ermans 21:a plats? Eller var det en okej placering?Men kul var det iaf att nått nordiskt land fick vinna,det har ju mest bara varit östländerna de senaste åren.

Gubben jobbar idag så nu är man ensam. Tycker så synd om honom som knappt fick nån sömn inatt, då vi var borta ganska länge (och det tack vare bristen på bussar), men jag fick iaf sova länge för att vara så förkyld som jag är.
Nu är tvätten klar så nu ska jag gå och ta tag i det, har ju som sagt många ensamma dötimmar idag!

Inga kommentarer: