torsdag 28 maj 2009

Knock you down

Micro kladdkaka
Idag var vi på en liten utflykt. Besökte stadens museeum och fikade matsäck på plats efteråt. Jag mötte upp dem i i stan och sen promenerade vi dit och tillbaka.
Då vädret inte varit det bästa i veckan fick man sig en liten chock då solen sken imorse, men tur att vädergudarna var på vår sida idag.
Väl hemma började jag att baka kladdkakor till morgondagens fredagsfika. Jag skrev upp mig på fikalistan för nån vecka sen tillsammans med en annan.Varje fredag kl 09.30 är det alltid fullt i personalrummet,hehe, jag undrar varför ;)! Man blir ju bara lite frestad att snylta lite när man går förbi köket hehe.
Imorse på "Vakna med the Voice" hörde jag en låt som redan fastnat i skallen och som redan blivit en favorit, nämligen "Knock you down" med Keri Wilson feat Ne Yo & Kanye West. Youtube:a den och lyssna!!
Nu är det bara 4 dagar kvar tills gubben kommer hem *Yeaah*

Inga kommentarer: