tisdag 12 maj 2009

Förkyld

nytt halsband

Bikini

När jag vaknade imorse kände hur förkylningen slagit till. Är helt loj idag. Småsaker som smulor på bordet orkar jag inte bry mig om, den rena tvätten som borde vikas orkar jag knappt titta två gånger åt. Känner att jag kan ta det vid ett senare tillfälle. Har klarat mig bra från allt vad sjukfrånvaro heter och hoppas att det ska fortsätta så *ta i trä*.
Igår gick jag på Glitter och lämnade tillbaka armbandet som gått sönder. Valde då det gröna halsbandet istället(som kostade lika mycket som armbandet), så det hoppas jag att jag kommer använda snart.
Idag var jag också en sväng på stan och hittade då den prickiga bikinin(eller bandeau som den här modellen heter) på Lindex.
Trots att jag kännt mig lite småhängig tog jag med mig gubben på en promenad då jag kom hem, och från och med nu ska jag inte göra ett skit resten av kvällen. Idag är det ju också tisdag så det innebär cellgifter och då brukar jag inte göra så mycket.
Hur tror ni det kommer att gå för Sverige ikväll i ESC semifinalen då?

Inga kommentarer: