onsdag 6 maj 2009

Mer i smyckesskrinet



På fredag åker vi hem till våra hemtrakter. As brorsdotter har fyllt år så vi ska gratta henne hade vi tänkt. Sen på lördagen är vi bjudna på en fest med tema Rock. Ingen av oss är särskillt rockiga av oss i våra personligheter ;) men något svart ska man väl kunna hitta ;-)!
Armbandet köpte iaf för detta tillfälle och svart nagellack har jag sen innan.
Under samma shoppingtur köpte jag även det blåa halsbandet. Kommer bli så fräscht till sommaren då man är brunbränd. De smyckena är köpa på Glitter.
Idag var jag återigen en sväng på stn och hamnade ¨på Gina Tricot. På reastället hittade jag det silvriga halsbandet för 19:-, ordinarepris var 99:-, så jag tycker det var ett bra köp.
A har kännt sig dålig sen i helgen med både ont i halsen och ont i ena örat, och idag besökte han Vårdcentralen. Han kom ut med ett recept på penicillin, så det blir coca cola för honom i helgen också (stackars gosse hehe).Men nu är det min tur att ta hand om honom iaf. Har ju ganska mycket att ta igen sen i vintras!

1 kommentar:

åsa sa...

Hoppas vi ses nåt i helgen. Jag har kurs fredag-lördag.