måndag 25 maj 2009

Say hello to my little friend...


Ja såhär ser min nya mobil ut. Det blev alltså en Nokia 5130 Xpress Music. Prisvärd och enkel, så som jag vill ha det. Grannen fixade över några låtar med hjälp av Blue Tooth, så när det ringer har jag "Release Me" av Agnes som ringsignal, och blir jag less är det bara att byta till Lili & Sussie om jag så vill det ;)!

Idag har jag varit och tagit blodprov, väl där fick man vänta i en evighet trots att jag bara hade en före mig, men det fanns inga där som tog blodproven, men efter 35 minuter ropades mitt namn upp. Självklart så slutade blodet att rinna till efter ett rör (och dom skulle ta 3 st), och när hon drog ur nålen så sprutade det (vadå typiskt), så det blev till att bli stucken i andra armen också.

När det väl var klart mötte jag upp gubben på Plantagen och köpte blommor för hemskt massa pengar, men det blev iaf fint.
Ikväll ska jag städa och och röjja undan, känns som om att man har glömt bort hemmet lite då man bara varit utomhus. Ikväll är det "Mamas boys" & "CSI". En spännande kväll helt enkelt ;)!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stilig mobil :-).

Kram Anna-Lena

Camilla sa...

Anna Lena: Jag är riktigt nöjd emd den :-) hoppas bara att den vill vara med lika länge som mobilen innan hehe

Anonym sa...

På tiden med en ny! ;)