onsdag 13 maj 2009

Plantagen

Läckert mönster
Dessa två koppar har jag fyndat på Plantagen för 10:-/st, mycket billigt. Sen köpte jag också en vattenväxt som jag lagt i en djup skål med flytande värmeljus. Hade en vision förut om hur jag ville ha det,men hittade inga växter,men jag hade tur igår. Sen blev det även en blå utekruka som jag plantera lite blommor i framöver.
Idag har älskade lilla L namnsdag. Ringde och grattade henne, men då var hon påväg till sin fotbollsträning,men jag fick det iaf sagt.
Mamma, du vet de där vita ljushusen? Jag har hittat en butik här som säljer dom också, och även en hel del annat fint som jag tror att du S, skulle tycka om.
Hade tänkt vara duktig och gå en promenad idag, solen sken och man blev peppad, men efter praktiken började det regna så jag vek ner mig. Men jag hoppade faktiskt av bussen tidigare och gick den sista biten till praktiken,så lite duktig har jag faktiskt varit.
Gårdagens roligaste citat kom från grannpojken som kallade kråkorna som flög förbi för "grabbarna" :)!

4 kommentarer:

Hanna sa...

Åååh! Tjusiga muggar :D Jag kom precis efter en timmes lång promenad :)

Hanna sa...

Jag har faktiskt börjat med att gå runt en timme varje dag :) ska övertala pappa att köpa en motionscykel till mig med, behöver träna lite ;) haha. Men jo, jag var allt trött efteråt :P
Vad kul att du tyckte bilderna var fina! Tack! :)

Ellen sa...

Riktigt snygga muggar! Me like! =)

åsa sa...

Kopparna var jättefina. "Grabbarna" var jättekul.