söndag 10 maj 2009


Då var man tillbaka igen då. Bussen gick 16.30 och vi kom fram strax innan 18. Vi hade ju "turen" att dela bussen med en skolklass som inte var direkt tysta, ojoj, man börjar visst bli gammal om man ska gnälla på sånt ;)!
Såg nu att Sverige blev 3a i ishockey VM. Inte illa! Ute regnar det och när vi hoppade av bussen så såg vi 2 regnbågar ovanpå varann. Tror inte jag har sett det förut, har inget minne av det iaf.

Är grymt besviken, armbandet jag köpte på Glitter (bilden lite längre ner) gick sönder efter knappt en timmes användning. Som tur var så sparade jag kvittot så imorrn ska jag lämna igen det. Armbandet bara ramlade av handleden så det var inget jag gjorde som fick det att gå sönder. Men men, nu ska jag välja något annat imorgon hade jag tänkt.
Nu är det dags för Gossip Girl och efter det "Ystad- Haparanda" där dom sänder från ett regnigt Örnsköldsvik.
Festen igår var riktigt trevligt. Födelsedagsbarnet var på stan då Gert & Robert höll till på torget och där blev han tvingad att sjunga en låt, nervös som han var så började han sjunga "Lilla snigel akta dig", hahaha. Kvällens roligaste händelse var när han fick sjunga för oss!

1 kommentar:

Nygammalt sa...

Lilla snigel...ha ha, skön låt. Attans att jag missade det, går det att se senare?