måndag 4 maj 2009

Glömsk







Vi firade förresten år tillsammans, igår, gubben & jag.
Vi kom på det idag, så nu är det sagt.

Inser att vi måste fixa fler bilder på gubben och mig. Har massor på oss då vi är själva men inte alls så många tillsammans.Skärpning! Vi måste bli bättre på det!
Bilderna ovan är från typ 2005-2008.
Måndag idag innebar rastvakt för min del, och självklart var det dåligt väder.Det är alltid dåligt väder på måndagar. Jag har gått och gäspat sen 12 tiden och vid 17 orkade jag inte hålla ögonen öppna, ojoj så skönt det var att sova, och ändå fick jag 9 timmars sömn inatt.

Nu ska jag gå och ta av gubben tvdosan och fortsätta slappa på de nya kuddarna :)!

4 kommentarer:

Nygammalt sa...

Åh herregud! Grattis får man väl säga då. Passande kort som jag har lagt till på FB då! ;)

Anonym sa...

Grattis!!!!!! :D

Hanna sa...

GRATTIS! Vad kul! :')

Camilla sa...

Hanna: Tack :)