lördag 30 maj 2009

Varmt

Läsning i solen

Underbart svalkande

Ja idag skulle det alltså bli högsommarvärme. Hann sitta ute lite drygt 1 timme innan jag åkte in till stan för att träffa en kompis. Men man ville gärna hem i lagom tid för att kunna njuta av solen. Sen jag kom hem vid 14.30 tiden har jag suttit ute.
Grannarna hade köpt en liten pool till deras son och jag var inte sen med att hoppa i. Underbart svalkande var det iaf.
Idag har gubben varit och skjutit paintball. Stackarn kommer få fina blåmärken efter det. Men han hade säkert kul när han fick dem :)!
Dagens konstigaste: I bussen på väg hem kom det varmluft ut Ac:n...hallå, need i say more?
Dagens fräckaste: Några på gården har fått sina bensintankar länsade på bensin. En granne hade nyss tankat fullt och nu är allt borta. Hände troligast inatt.
Dagens härligaste: Sol, mjukglass & bad.
Dagens kläder: Linne & shorts, något annat går inte!

2 kommentarer:

Elin sa...

Där var poolen ja :) Inte så liten som jag föreställde mig. Haha.

Nygammalt sa...

Soft det ser ut med poolen. Längtar tills mamma och pappa tar fram sin! Då blir det till att bada för fulla muggar! =)