tisdag 19 maj 2009

Väntan...

tröja från Monki

Mmmmm.....

Grannen kom förbi vid middagen med en bit kaka som hon hade nybakat.Tog en bit och sparade resten.
Då det är tisdag idag så är det cellgifter som gäller och då måste jag fasta 2 timmar efter mat innan cellgifterna tas och sen väntar jag ytterligare 2 timmar så att cellgifterna har fått börja verka.
Kl 21.30 kan jag få hugga in på resterande av kakan. 45 minuter känns länge hehe.
På tal om mer väntan så har jag gått och kikat på en tröjja inne på Monki i en evighet (känns det som) och idag köpte jag den, pefekt nu när det blir varmare då den är tunn och går ner till knäskålarna.
Förkylningen börjar bli bättre tack o lov. Nu väntar man bara på att värmen och solen ska komma tillbaka så att man får sitta ute och njuta på dagarna.
Åter till Ugly Betty och soffan.

Inga kommentarer: