lördag 9 maj 2009

Mustachkampen

L spelade fotbollscup

Sms:a och stöd Cancerfonden

Robert

Gert

Pappa kom och hämtade oss från As föräldrar och sen åkte vi till en matbutik där Gert Fylking och Robert Aschberg skulle hålla till, http://www.cancerfonden.se/sv/Mustaschkampen/Ystad-till-Haparanda/,
Jag hade kameran med mig som tur var så jag tog några bilder.
Sen började dom promenera in till stan.
Ikväll ska vi på 30 årsfest. As bästa kompis storebror fyller år. Imorse fick han klä ut sig och dom tog med honom till stan där han skulle få göra uppdrag. Vi ringde för att höra hur det hade gått och Gert hade tydligen stoppat honom, så han kommer vara med på tv imorrn. Måste höra mig för mer om det ikväll.
När dom hade börjat promenera åkte vi vidare till Ls fotbollsmatch. Jisses vad nervös man blir då man står på sidan av, man vill ju hela tiden springa in och ta bollen hehe. Det spritter i benen,helt enkelt :p!Vi såg iaf 2 matcher och dom vann båda så ikväll spelar dom final!
Nu ska jag snart ta och börja göra mig iordning inför kvällens festligheter.
Ha en trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer: