onsdag 29 april 2009

shoppingspree


Jag har gått runt överallt för att leta efter diverse små prylar till hemmet och jag har haft siktet på lila saker. Men när jag kikade runt så hittade jag allt annat,Bla denna orangea lilla lykta. Jag tyckte den var så fin, så jag övergav allt vad färger heter och köpte den. Den finns att köpa på Hemtex.
Under samma stadsbesök hittade jag den vita skålen(som egentligen ska vara under en kruka) på Åhlens och hjärtana kommer därifrån också.
Fick ett brev på posten igår där det stod att jag kunde hämta ut mina varor på OK. Har ju beställt tyg och lila handdukar från Jotex(kolla under 25:e mars).
Men iaf så bestämde jag mig för att köpa två kuddar från Indiska så nu är det äntligen gjort, men bilder på dem kommer nån annan gång.
Mötte upp A för att åka och handla på COOP idag inför morgondagen, och när vi kom ut därifrån hade vi händerna fulla med kassar,så när vi kom hem var vi väldigt trötta, men som tur var så sken solen och vi satt ute från 15.30-17.20 (mycket härligt).
Imorgon är man ledig så då ska jag försöka mig på att få en sovmorgon för det lär bli en lång dag.
SKriver mer imorgon, men vad ska ni hitta på då??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har precis tränite på Step In och snart är det Grey's anatomy! :D

Anonym sa...

Oj, vilken felstavning! Tränat menar jag förstås! x)

Nygammalt sa...

Jasså här shoppas det på för fulla muggar.
Vad ska ni göra ikväll då?
Linn och Rikard och Martin kommer hit.
Ha en bra kväll!

åsa sa...

Ha en bra valborg!!!