fredag 24 april 2009

hur svårt ska det va?

Efter praktiken mötte gubben upp mig och jag hämtade ut lite mer medicin. The mission for today var att leta efter lila kuddar och gärna en lila duk.Som jag skrivit i ett tidigare inlägg så finns det ju ingenstans att uppbringa, och det var likaså idag. Hur svårt kan det vara att ha lila grejjor i sortimenten? Jag kan heller inte köpa vilken lilafärg som helst utan det är gardinerna som satt ribban. Men alldeles petig är jag faktiskt inte.
Sökandet får fortsätta helt enkelt.

Kom iaf hem med lite jordgubbar och det ska vi väl hugga in på ikväll. A jobbar i helgen så då får man mycket ensamtid. Är vädret bra så ska det nog inte vara några bekymmer.
Höll på att glömma, men jag köpte också en grå kjol på Åhlens för endast 100:- . Det var halva reapriset.
Ikväll ska vi bara hålla oss hemma så det blir tv och "Så ska det låta" och efter det "Berg flyttar in". Spännande värre va ;)!

1 kommentar:

Nygammalt sa...

Hoppas det går bra med medicineringen.

Och L är bara för söt.
Du får maila över Youtube adressen till mig då, så jag kan kolla.