torsdag 16 april 2009

Hos mamma och pappa



I eftermiddags bar det iväg till mamma och pappa. Fast minus pappa som är borta på jobb. Mamma passade då på att bjuda sina vänner på middag och jag har fått vara med på ett hörn ;)!
Lilla L som var hos sin pappa ringde hit och frågade om inte hon kunde få sova över här, så nu är hon här. Mamma bjöd på paj så det fick man äta idag igen hehe, och en härlig blandning med läckerheter till efterrätt...

Blir ett kort inlägg för jag ska snart sova, har gäspat i någon timme nu.När jag väl lägger huvudet på kudden lär det gå snabbt tills jag somnar.
Men först ska jag umgås med L för jag tror hon är lite blyg inför sällskapet som är här och vad är jag för en moster om jag inte ger henne lite uppmärksamhet ;)!
Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad gott det ser ut på översta bilden. :)

Ellen sa...

Mm det sag riktigt gott ut pa bilden är uppe =)