onsdag 8 april 2009

Nya pjucks


Jag har minifötter, både längd och bredd. Har jättesvårt att hitta skor som passar. Eftersom jag har smala fötter så sitter sällan skorna bra och glappar då man går, så nu hittade jag ett par fina skor på Skopunkten med rem & helt okej pris var det också. Egentligen hade jag velat köpa flera par men ekonomin säger nej. Bara för att dom har många skor som tilltalar mig för tillfället.
Har också svårt att hitta byxor. Industrin tänkte knappast på mig då dom tillverkade byxor. Måste alltid lägga upp dem. Jag har även väldigt smala handleder så armband kan jag sällan köpa eftersom dom bara åker av.
Men nog om klagovisan.

Kalaset igår var väldigt trevligt. Hon bjöd på hemmagjord tårta och kakor. Presenterna vi gav verkade hon nöjd med. Vi köpte en sån där ljushållare man hänger upp(på tex gardinstången) i vitt glas, själv har jag en i grönt och sen fick hon salladsbestick i trä.
Vid 21 åkte vi hem och tröttheten slog till i bussen, tror jag slumrade till, så direkt när vi kom hem hoppade jag i säng. Andra natten i rad som jag somnar vid 21. Men ikväll ska jag hålla mig vaken till Diagnos: Okänd. Detta avsnitt handlar om en tjej med ledvärk och oförklarliga febertoppar, exakt samma som jag haft, så det ska bli ett intressant fall att få se.

Måste också länka till Sabinas blogg, som gick bort i hudcancer för en vecka sen. Fy för den hemska sjukdomen :(
http://mittlivsabina74.blogspot.com/

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tänkte på dig när jag läste att programmet skulle handla om det :) Och du, sorry att jag inte kommenterat på ett tag, men har haft fullt upp och inte hunnit läsa ifatt riktigt!