måndag 20 april 2009

Oväntat besök

När jag kom hem från praktiken idag ser jag att det står ett par skor i hallen som jag inte känner igen. A ropar från vardagsrummet och undrar om jag vet vem det är som är här och hälsar på. Tittar på skorna igen och kan inte komma på vem det kan vara.

Sen börjar hon prata och jag hör ju att det är As svägerska. Hon hade ett ärende till stan och passade då på att besöka oss. En väldigt trevlig överraskning och som tur var så fanns det gofika kvar sen As födelsedag.Här hittar ni henne:

http://torpargumman.blogg.se/?tmp=26211130

Efter det åkte vi för att kika på tapeter, vi skulle gärna vilja tapetsera om i vardagsrummet. Men sen när vi kom hem började vi kika efter 3:or och helt plötsligt har vi ställt oss som intressenter på 2 lägenheter. Men vi får se hur det blir.
På eftermiddagen somnade både jag och gubben en sväng så jag hoppas att jag kan somna snabbt då jag väl lägger mig för natten snart.
Nu väntar soffan igen. Det är ju vårat favvoprogram CSI på tvn nu.

3 kommentarer:

Nygammalt sa...

Alltid, oftast iaf, trevligt med besök. Så hon har en egen blogg, ska kolla lite mer på den.

Så ni ska flytta igen?!!! Och själv bor man som man gör....

torpargumman sa...

man måste vara lite spontan ibland, tack för fikat.

Anonym sa...

Haha :)