söndag 19 april 2009

2½ men


http://www.youtube.com/watch?v=Bgmg3MAIf-4



Den här låten har jag, syrran & Lilla L gått runt och nynnat på sen igår,då syrran visade mig klippet. Det är från serien "2½ men" och jag störtdiggar texten *viker mig av skratt*.


här är texten iaf om ni vill sjunga med ;)!


"i drink from a zippy cup, zippy cup zippy cup
i drink from a zippy cup
´cause im a big kid now


bye bye boobies
bye bye boobies
bye bye boobies

´cause im a big kid now"

Vår familj är lite speciell ;) men roligt har vi iaf *nynnar* :)
Om några timmar åker jag hem till gubben igen. 4 dagar utan varandra får räcka.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Häls'n från oss! ;)

Nygammalt sa...

Ja ni är en sjuk familj ;)
Fin blev du i håret, har också varit och fixat iordning mig.

Bra att du har hängt med D!

Södralycke sa...

Haha den var kul! Måste jag visa för maken....han älskar den serien :) Härliga bilder i förra inlägget!

Ha en skön vecka! Kram Johanna