fredag 17 april 2009

Lite bilder











Nu är utväxten long gone. Det blev nån brun färg. Varje gång är som ett experiment. När vi kom hem gick jag och Lilla L ut en sväng till berget för att fota, men vädret har varit bra knepig idag. Sol och molnigt om vartannat. Men jag fick många fina bilder på L, och det är ju huvudsaken.
Jag vill helst inte stå framför kameran just nu, för jag trivs inte i hur jag ser ut. Vi tog några bilder på mig, och Oh my God så jag ser ut. Väckarklockan plingade om man säger så. Men värre än så här blir det väl kanske inte?
Nu ska jag fortsätta att vara social, mamma tycker visst inte att det räcker att jag är tills på söndag ;)!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du är fin, otroligt fin. Jag skulle gärna vilja se några bilder på håret :)

torpargumman sa...

jättefina bilder