onsdag 15 april 2009

Mera från dagen

Åkte in till stan idag för att hämta As brorsdotter som kom med bussen. Vi gick en sväng på stan och sen hämtade jag ut paketet från H&M, som tur var så satt klänningen bra så man slipper lämna igen den. Sen började jag med kladdkakan och vi spelade Chicago, det gick inget vidare,men födelesedagsbarnet vann, och det var ju rättvist ;)

A dinner for three.Åt gjorde vi på finservisen ;) och maten verkade iaf uppskattad. Jag ska definitivt testa på den igen.

Ja såhär blev resultatet på middagen, det blev mycket gott. Och vilken lunch man har till imorgon :) Efter kl 18 kom alla gäster och nu har man svullat så det räcker och blir över. Här är man inte på nån Robinson ö iaf ;)! Nu är det bara jag och L hemma för gubben har åkt på jobbet.
Men vi ska nog klara oss ändå. Man är ju i gott sällskap.
Imorgon bär det hem till föräldrarna. Pappa är bortrest så mamma ska ha några tanter på middag så då får man ju fortsätta svullandet.
Nu ska jag passa på och umgås med vår gäst, så nu får det räcka såhär!
Adios!

2 kommentarer:

Nygammalt sa...

Ja jag tänkte först, vem är det där? Men sen förstod jag ju ;)

Tänk att du är så duktig på att laga mat, då vet man ju vem som kan få stå i köket i sommar =) Good for you!

Anonym sa...

Fenomenalt god mat! Jag har haft jätteroligt uppe hos er! :D