fredag 21 augusti 2009

TGIF


Mycket har hänt de senaste dagarna. I förrgår fyllde min vän U 25 år, samma dag som mormor dog, och igår fyllde gubbens systerson 7 år. Det är lustigt at ett helt spektrum av händelser kan ske på en och samma dag.
Tidigare i sommar köpte vi två små jordgubbsplantor och vi fick en jordgubbe på varje planta haha. Inte mycket att skryta om, men den som gick att äta var riktigt god.
Idag åkte jag in till stan en sväng. Ringde då Lilla L och hörde att hon satt i en bil. Hon var på väg hit tillsammans med sin pappa och flickvän, så när dom väl dök upp fick vi träffas. En mycket trevlig överraskning.
Men innan dom var framme passade jag på att gå in på Change ( http://www.change.com/htm/stores-se.asp ), för att få hjälp angående storleken på behagen, and boy did i have wrong. Tur att jag snart fyller år, då kan jag gå dit igen. Dom har 50% rabatt fram till årsskiftet.
Är rätt trött i benen nu, så jag ska inte göra mycket mer än att zappa på tvn. Gubben ska på bortamatch, så han blir borta i några timmar, men jag ska nog överleva ;)

Inga kommentarer: