fredag 7 augusti 2009

BBQ hos grannarna

Ikväll åt vi middag hos grannarna. Vi passade på att grilla nu då vädret blivit fint, men vi fick en smärre matkoma så nu slappar vi framför tvn.
Imorse åkte jag till Myrorna och gav bort en säck och 3 påsar med saker men vi är ännu inte klara ,fast vi har iaf kommit en bit på vägen.
Har försökt lägga ut bilder men det tycks inte fungera idag, så då får det vara, för jag börjar känna av lite huvudvärk. Imorgon ska vi gå på Nolia igen och på eftermiddagen har gubben fotbollsmatch,man får bara hoppas att det blir fint väder, för annars orkar jag inte titta på.
Imorgon ska vi ta oss an förrådet och rensa där och sen kan jag nog pusta ut, vi har redan gått till soprummet 3 ggr idag, så man har fått lite motion.
Funderar på att lägga mig i badet sen, ja jag gör nog så.
kram C

Inga kommentarer: