tisdag 18 augusti 2009

Nästa inköp...


.....Blir denna mopp. Väldigt smart vid trånga utrymmen. Den var inte direkt dyr heller. För 249:- blir den din. Och min ska den bli. Det är skitdrygt att hela tiden flytta på sofforna som väger bly för att rengöra under, och med denna lär det bli lite lättare.
Var över till vår gudson och hans storebror idag för att lämna över presenterna (hur tur har inte dom när det varken är jul eller födelsedag), storebror blev lyrisk över sin tröjja. Den lär han vilja ha på sig tills den blir trasor hehe.
Senare ikväll ska vi iväg och kika på nästa lägenhet. Måste bara få tag på gubben som ska visa den för oss. Methotrexatet ska intas först, så jag hoppas att det blir en lugn kväll.
Igår gjorde jag en chokladmilkshake, efter att ha frestats av Elin (http://elinlinnea.wordpress.com/) och den var så god att det blir en repris ikväll också.
Mormor is still hanging in there. Hon är gjord av segt virke och mina tankar går till henne. Jag hoppar till så fort jag ser mammas nummer då det ringer.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Kram C

2 kommentarer:

Elin sa...

Kul att man kan inspirera lite :)

Camilla sa...

Elin: gör gärna om det ;) ack så gott det är..mmm :)