onsdag 12 augusti 2009

illamående & åska


Igårkväll började jag att må dåligt. Har en envis förkylning och lite illamående, somnade med huvudvärk, men den är borta för tillfället(tack o lov). Idag ska vi gå till ett par grannar längre bort, men jag är väl inte helt taggad för det. Blir kanske bara en kortvisit. Annars ska jag inte göra så mycket. Gubben har fortfarande lite kvar att sortera så jag får väl sitta och titta på då han gör det.

Vad tycker ni om Prinsessans Madeleines förlovningsring?? Vems är finast av Viktoria & Madeleines?? Min favorit var prinsessan M:s, helt i min smak och tycke ;) men en aning utanför vår prisklass hehe.

Ska ta blodprov nu i dagarna, för att se hur allt ligger till, antar att värdena gått upp eftersom man mått som jag gjort.

Sent igårkväll började det att åska, typiskt att Andreas jobbade natt och lämnade mig ensam hemma, men jag somnade ganska snabbt som tur var.Sist det hände låg jag vaken medan han sov sin djupaste sömn.Ska hoppa i duschen nu, då kanske man känner sig lite piggare!!

Kram C

Inga kommentarer: