onsdag 5 augusti 2009

loppis


Ett fynd från Glitter
Idag åkte syrran,jag & L på loppisäventyr. En loppis här i närheten ska läggas ner så det var 50%, jag var där förra veckan och köpte då två små skålar för 5 kr. Den ena behöll jag själv och den andra fick syrran. En bild på mitt köp kommer vid ett annat tillfälle.
Men nu åkte vi dit igen efter begäran av Lilla L och kom ut med 2 saker för 22 kronor,helt okej tycker jag.
Sen åkte vi in till stan där jag hittade detta smycke, som jag tyckte passade utomordentligt bra till mig :) Gubben har ju en kameratröja och nu får jag ha en runt halsen :)
Imorgon bär det iväg hemåt, nu är det roliga slut,men det är rätt skönt att det återgår till det normala också. Som tur är får jag skjuts till bussstationen så jag slipper bära den tunga packningen.
Nu har hela huset lagt sig för att sova, så nu är det nog dags för mig också.
kram C

Inga kommentarer: