fredag 28 augusti 2009

Det är min dag idag...


Det här var ett tag sen...

Det här var i sommar....

Förnamn: Maria Camilla
Tilltalsnamn: Camilla

Ålder: Fyller 25 år idag!
Född för antal dagar sedan: 9 131 dagar
Född på vilken veckodag: Tisdag

Jungfrun (23 augusti - 22 september)
Praktisk, fast och negativ

Nyckelord: Arbete, konst, natur, säd, djur, hälsa, lära, precision, analys, handarbete, detaljer,
kritikFärg: Grå eller MarinblåMetall: KvicksilverStenar: Rosakvarts och Zirkon

Kinesisk Astrologi
Födelseår: 4682 (enligt månkalendern) Element: Trä Djur: Råtta

Ja idag blev man ett år äldre, men det känns väl som igår, alltså ingen förändring. I eftermiddag kommer föräldrarna och L, ena syrran befinner sig i södra Sverige och den andra jobbar. Sen kommer ett par kompisar. Imorgon fortsätter firandet med mera besök, så jag hoppas att man har tillräckligt med fika.

Bilden överst är ju en rätt gammal bild ;) buketterna som jag håller i fick jag av mormor och morfar (som jag skrev om i ett tidigare inlägg).
Ska åka in på stan en sväng så fort dom öppnar och fixa lite ärenden innan jag ska hem igen och fortsätta med bakandet.

Ha en trevlig dag, det ska jag försöka ha iaf ;)!

3 kommentarer:

Åsa sa...

Grattis!!

Nygammalt sa...

Grattis igen!
Så jäkla söt bild på dig när du var liten.

Taskigt att skicka ett sånt mms till mig. En riktig vore bättre!

Hanna sa...

Grattis!!! :)
(förlåt för min seghet, men har haft fullt upp i en vecka nu, och inte haft tid att läsa bloggarna, så jag tar igen alla uppdaterade nu ;D)