måndag 17 augusti 2009

apartment hunting




Här kommer några bilder från när vi var hemma. Bilderna här visar en liten del av trädgården hemma hos svågern och hans familj. Det fanns en hel del för mig att fota, och när det gör det blir Millan glad :)
Om några timmar ska jag möta upp gubben för sen ska vi åka och titta på en lägenhet. Har memorerat området så att jag vet vart vi ska och papper och penna är nerpackade. I Sverige månar man ju om den privata sfären, men det går ju inte när man ska kika på en potentiell(stavning?) ny bostad. Då måste man ju veta om det funkar att kunna bo där och då ska man ju bara öppnna skåpar och allt sånt som egentligen är "förbjudet"
Det regnar inte idag så jag slipper ta med mig de värdelösa paraplyerna. Nu blev tvätten klar så nu ska jag ta och hänga upp det, så man har gjort nått vettigt idag!

3 kommentarer:

Åsa sa...

Vad fina bilder på Patriks vävxthus!!
Hoppas ni snart får en ny lägenhet.

Camilla sa...

Åsa: Ja ni har fått det fint där :)

Södralycke sa...

Spännade att leta lägenhet, klart man måste kika överallt så man vet vad man får! ;)

Ha en skön vecka, kram Johanna