tisdag 4 augusti 2009

Syrran fyller år...


....idag!
Mammas o pappas dator fungerar fortfarande inte, men nu har dom införskaffat en bärbar dator. Men de bilder jag hade i deras gamla dator når jag inte. Så därav inget bloggande. Då solen varit framme har jag varit ute. Igår spenderade jag 8 timmar på baksidan och en sväng in till hamnen för glass blev det också.
Idag fyller alltså syrran år så ikväll ska vi dit och fira henne. Hon kommer att få superfina presenter, men vad det är kan jag ju inte avslöja.
Gubben har börjat jobba igen så jag funderar på när även jag ska åka tillbaka. Men att solen är framme gör det ju ganska lockande att stanna kvar lite längre.
Det blir riktigt bloggande då jag kommer tillbaka till vardagen igen,med mer bilder.
Hoppas att även ni får njuta av fint väder.
Kram C

Inga kommentarer: