torsdag 13 augusti 2009

Allt i hemmet

Dagens tidningsinköp blev detta.Funderar på att prenumerera(jobbigt ord att stava :-o) men tänkte testa ett lösnummer först. Idag begav jag mig till Myrorna igen. Så totalt har jag slängt iväg 3 säckar och 3 påsar dit.
På lördag är det storloppis på Nolia, grannen ska stå där, men hon ville inte ha mina saker för hon hade tillräckligt, så då fick Myrorna dem istället.
Grannarna vi hälsade på igår har likdan dator som vi, nu visar det sig att dom också fått problem med sin dator och exakt samma fel. Datorn går inte att starta. Idag har dom fått den fixad, så vi ska kolla om det är samma problem och lösning för våran del också.
Kameraladdaren jäklas också, så imorrn efter blodprovstagningen ska vi ner och höra oss för. Det var på nöd och näppe att man kunde ladda över bilder, då batteriet är så gott som slut.
Gubben fick ett presentkort på sin födelsedag som han ännu inte använt, så i imorgon ska vi se vad vi kan göra åt den saken.
Ikväll ska vi baka scones. Det ska bli riktigt gott!
Mina tankar går till mormor, som inte har så länge kvar att leva :(

Kram C

Inga kommentarer: