lördag 29 augusti 2009

Dagen i bilder

Mamma, pappa & L kom tillslut och vi bjöd på köttfärspaj till middag. Fikat efteråt bestod av; microkladdkaka,sockerkaka,brownietårta,drömtårta och kärleksmums. Mamma var snäll och bakade 2 av kakorna.Sen hade jag även glass men det orkade ingen äta. Det syns knappt att man rört något av gofikat, men kl 16 väntar vi mer besök, så då lär det gå åt.

Jag fick pengar (vilket jag visste att jag skulle få) så jag har gått och kikat ut lite saker som ska inhandlad. Hudvårdsprodukter, en skål (som jag själv hittat på loppis ;)), en fotoram, ett ljus, kökshandukar(med kladdkaksrecept på) och pappa kom med lite förvaring till källsortering.
Av H fick jag glasunderlägg och en grön skål (grönt är ju min favoritfärg) men det fick jag efter att fotot tagits.


Jag testar vår gamla kamera och än en gång kan jag nämna att den är värdelös. Jag vill ha tillbaka min Nikon NU!


Ska man ha blommor hemma får man köpa dem själv ;) köpte rosa rosor, vita liljor & vita prärieklockor. Dessa blommor är mina favoriter. Så det luktar blommor i hela lägenheten nu.


H&H stannade kvar till sena natten och som vanlig ordning spelade vi kort. Både Chicago och ett annat kortspel jag inte minns namnet på, men jag kan ju säga att jag vann många ggr. It must have been my lucky day ;)


Fina H & jag
Nu ska vi laga mat och ha middagsbjudning för några andra vänner och det lär säkert bli lika trevligt som det var igår.
Tack för alla grattishälsningar!

4 kommentarer:

S. sa...

Fin bild!
Visst var den bra, kökshandduken? =)

Kan du gå in på Facebook, behöver prata med dig.

Camilla sa...

S: Ja man kan ju aldrig få för mycket kladdkaksrecept :)

linnea sa...

Fina bilder trots att det inte är din Nikon. :)

Camilla sa...

Linnea: inomhus är den värdelös, men jag har tagit en hel del fina bilder med dem när jag varit ute...