lördag 22 augusti 2009

saturday

Idag ska vi inte göra mycket. Kanske ta ett bad, se en film och bara vara. Gubben har varit ledig sen i måndags men snart är det roliga slut. Har suttit och kikat igenom bildmapparna och insåg att det faktiskt fanns en hel del bilder som kan användas till bloggen.
Nu när man så gärna vill fota så går ju självklart inte det. Jag hoppas innerligt att vi får tillbaka kameran i ett bra skick. Drömmer hemska drömmar om att dom förstör den, thats my baby!!
Insåg igår att jag haft den här bloggen i 6 månader. Det har ju gått jättesnabbt. Hoppas bara att jag kan fortsätta skriva om relevanta saker och att jag kan fortsätta fota och dela med mig av dem. Jag har redan börjat fundera ut vilken bild som ska bli canvas tavla, men det tar jag när utgifterna börjat lugna ner sig.
Såg nyss ett program som säkert kan kvala in som sämsta programmet ever. Dont tell the bride, där killen ska ordna ett bröllop och den blivande bruden får inte veta eller påverka något alls. Dagens par var så oorganiserade och dom verkar inte ha pratat överhuvudtaget om hur dom skulle vilja ha det, så man höll kudden framför sig pga alla pinsamheter. Alla brudar i denna serie har gråtit över att dom inte fått den klänning dom dom drömt om, men hallå, det vet man ju om man går med på att medverka i ett sånt program?!!

Inga kommentarer: