lördag 15 augusti 2009

lite allt möjligt


Blodprov igår, och självklart var hon tvungen att sticka mig 2 gånger. Det börjar bli färre gånger nu att man går hem med bara ett stick. Ont gjorde det också. Men nu dröjjer det några veckor tills nästa gång.

Mötte upp gubben på stan efteråt. Han gick till en spelbutik och lämnade in lite gamla spel, och han fick faktiskt mer än vad han trodde. Jag är bara glad att spelen har försvunnit (hehe), självklart har han mååånga kvar härhemma.

Efter att vi ätit lunch gick vi på Dressman där han hade ett presentkort. Vi hittade en jättefin kostym som han köpte (den var på rea). Snacka om vuxenpoäng! Vi lämnade även in kameran igår, dom måste skicka efter en ny laddare och sen tänkte vi att kamerahuset kunde få rengöras, så nu är vi kameralösa i över 3 veckor, dvs ingen kamera på min födelsedag :( Letade upp vår gamla skruttkamera och nu såhär efter att ha haft en annan kamera så suger den fett!

Idag är jag ensam då Andreas jobbar 08-20,men jag har mycket att göra. En hylla i badrummet gav vika igårnatt så nu måste jag sortera om hel badrummet. Det ser jag inte fram emot, men det måste göras. Vaknade med ett tungt huvud, förkylningen går på frammarch.

Om man ändå skulle göra nån nytta nu!!

2 kommentarer:

Linnea sa...

Haha, Andreas och hans spel x)

Camilla sa...

Linnea: man blir nästan tokig, men nu är det några färre här hemma iaf :)