onsdag 1 juli 2009

thunder & party


Inatt vaknade jag vid 02.30 av värsta smällen. Självklart sov A igenom det hela, själv låg jag vaken och tänkte på datorn, tänk om den går sönder? Sen kände det som om att det skakade lite i lägenheten,så man blev ju inte direkt lugnare. Men tillsut somnade jag och när jag vaknade på morgonen var jag dödstrött.
Hann sitta ute i ca 2 timmar innan himlen blev mörk och sen kom världens störtskur, så jag bytte om till en finklänning och gick till grannen, där karln fyllde år idag.
Hoppas på bättre väder imorgon, måste ju bättra på brännan. Har ni haft åska hos er?

4 kommentarer:

Ellen sa...

Här har det varit varmt och soligt hela dan. Lite för varmt för min smak =P

Anonym sa...

hej gumman

här åskade det också, men bara runt oss, regnade gjorde det också
sen blev det inte mycket till sol under kvällen, men nu (torsdag) lyser solen från en klarblå himmel, har tagit mig ett dopp i polen
ha det så bra
kram Mamma

Camilla sa...

mamma: hur varmt har ni det nu?? vill också bada i poolen, själv svalkar jag mig med hjälp av vattenkannan hehe

Anonym sa...

godmorgon

har nyss vaknat, solen skiner, var ute i fälle och tapetserade i köket, deet fattas en rulle, snopet, men snyggt blev det, ska in på jobbet och beställa en ny rulle, här är det lite svalare i dag,
kram mamma