söndag 12 juli 2009

kalas

blingbling



Festen igår var riktigt trevlig. Jag kände bara några st av de som var där, men det var skojj att prata med nytt folk. Det bjöds på en massa mat och en smarrig tårta. Självklart var det lekar, och mitt lag vann tillslut. Vad sägs om en korvjuckartävling, där man skulle svinga en korv mellan benen och försöka ta en tugga? Det var rätt svårt och mina ben är fortfarande sega idag.
hehe.
Värdinnan pyntade med rosa attrialjer och jag lyckades pricka in det med rosa nagellack och en rosa ring. Senare på kvällen blev det allsång och alla sjöng med. Det var längesen man klädde upp sig och det fick man mersmak av. Har ju inte direkt haft en bra vinter så nu hoppas jag att det fortsätter att vara bra.
Nu ska vi bege oss ut till stugan men först blir det frukost.

1 kommentar:

Nygammalt sa...

Vad roligt ni verkar ha haft det.
Det var ingen dålig tävling det där ;)

Kul att få klä upp sig, du ser fin ut.