torsdag 9 juli 2009

Playground


Såhär vacker blev L efter att ha sovit i flätor häromnatten




Igårkväll skrev vi en lista på saker vi kunde hitta på idag beroende på väder. Idag är det varken strålande sol eller regn, men vi beslöt oss att gå till skolans lekpark, så att L får leka av sig lite(stackarn får ju vara instängd i en lägenhet). Jag testade på alla saker som L gjorde och jag måste säga att det var livsfarliga saker. Undrar hur många brutna ben den har orsakat?

Men kul hade vi, och det är ju huvudsaken.
Idag mår jag sådär,känner mig lite hängig för huvudet känns tungt så jag hoppas att resterande av dagen blir lugn.
Har fler söta bilder på L,men det får jag visa imorgon.

2 kommentarer:

Sofie sa...

Men lilla grodan...hon är ju för go. Och hål i öronen har hon också ;)

Hon verkar slita ut dig, ni får ta det lite lungt ;)

Krya på dig Millan

/Sofie.

Camilla sa...

sofie; hon har skött sig väldigt bra,och lyssnar när vi sagt till. Tur att A är en sån bra lekfarbror så tt jag kunnat sova ;) sov 40 min på kvällskvisten hehe