måndag 13 juli 2009

stadstur

Idag begav jag, syrran & L på stan. Hade lite ärenden och bilderna här visar vad. L hade ett Hope smycke (som man kan se i tidigare inlägg) som även jag ville ha, så jag köpte ett jag också, sen gick jag in i stadens pärlbutik och köpte armbandet(nedan) för halva priset (25 :-)


När vi kom hem igen så bakade vi en kladdkaka, var inte så längesen sist, men vad gör det ;)! Vi spelade även Uno ett par hundra gånger. Kvällens lågvattenmärke i tvn måste nog ha varit "Cougar" , en 40 årig kvinna som ville dejta yngre killar.Det ska då finnas allt!
Imorgon får jag äntligen träffa gubben, längesen sist nu. Hela 4 dagar kommer vi ha varit utan varann.
Grannen har nyss kommit hem från Berlin, där hade hon varit inne i en finare juvelarbutik och sett en diamantring för 1,7 miljoner kr, det är ju något att sträva efter ;)!
Det har varit en lång dag så jag ska inte vara uppe så länge till. För när jag kommer hem till gubbens föräldrar lär det knappast bli nån sovmorgon ;)!

Inga kommentarer: