torsdag 23 juli 2009

A night out...



Igår bestämde vi oss för att gå ut, min äldsta syster med pojkvän, min mellersta syster,jag och gubben. Det var rätt kul att få komma ut och att få ha gjort iordning sig. Det har ju tyvärr gått länge mellan gångerna, och det har ju sin anledning.
Ska jag vara ärlig så är jag fortfarande inte bekväm i hur jag ser ut för tillfället. Även fast svullnaden av kortisonet börjat släppa. Den spegelbild jag hade i vintras stämmer inte överrens med det jag ser nu. Och att hyn inte vill bli bättre är något som jag tycker är ännu värre. Jag sminkar mig sällan numera just pga det, så att huden får vila.
Men iaf så ville nog halva staden gå ut,mendet var inte en kotte som jag kände som var ute.
Nu är det lugna gatan här hemma, då alla åkt iväg, men det är bara skönt. Att få vila skallen ifrån allt kackel är något man måste ta tillvara på.
Ikväll händer det nog inte så mycket, vi ska väl försöka oss på att ta en promenad trots vädret.Men vi får se, först är det Pantertanter på tvn ;)!

Inga kommentarer: