söndag 12 juli 2009

Söndag....




Idag åkte vi ut till stugan för att fixa till lite mera. Men det blev en hel del slappande också. jag, syrran & L gick ner till vattnet och där hände det en liten olycka. Bottnen består av blålera och jag skulle gå ut och känna på vattnet när jag plötsligt sjönk ner till knäskålen. och då hade jag bara vattnet till vaden.Man kom nästan fram till Kina och jag fick liite panik hehe.


När vi kom hem på eftermiddagen tog L & jag på oss badkläder och hoppade i. Det var en aningens kallt men efter ett tag blev man van. När middagen var uppäten gick vi ner till lekparken och man kan ju undra vem som hade mest roligt av oss 3 ;)!
Helgen har gått oerhört snabbt och snart kommer jag äntligen få träffa gubben igen. Från och med ikväll har han semester :)

Inga kommentarer: