fredag 17 juli 2009

Minigolf



Idag har vi spelat minigolf inne i stan. Det var inte så många där så man hade banorna för sig själv. Har inte spelat på år och dar,men det gick hyffsat ändå. I min grupp (5 pers) blev jag tvåa, och sammanlagt (på 11 pers) blev jag delad 2a. Inte fy skam. Gubbens svåger vann.
Gubben gjorde det bra idag, med tanke på att han hatar att spela minigolf. Vad anser ni om det?



Vi har verkligen tur med vädret idag, man är ju nästan vad vid det kalla, men det var tur att man hade klänning på sig. Det är ju tufft att spela golf i solsken ;)
Nu ska vi snart äta mat, och det blir trångt vid matbordet. Så man får snart gå dit och paxa en plats ;)



Ikväll ska vi till gubbens bror, som bor här i närheten.Jag har tagit lite bilder i hans trädgård, men de får jag visa en annan gång. Vaknade 02 inatt av att jag drömde en mardröm (som innefattade gubben) och när jag vaknade var jag skitsur på honom haha. Men det gick över ganska snabbt ;)
Hoppas att ni har en fin fredagskväll!!

Inga kommentarer: