fredag 3 juli 2009

Indoors




Igår var jag utomhus från morgon till kväll, man måste ju passa på innan det fina vädret vänder(vilket det har börjat göra nu). När det hettade som mest passade jag på att doppa mig i grannpojkens lilla pool, en annan grannflicka(på 9 år) var också med. När grannpojken gått in stannade vi kvar och grannflickan hade en miljon frågor hehe.Efter en stund sa hon att hon önskade att jag var hennes mamma och att grannpojken var hennes bror ;-).
Hon knackade nyss på och lämnade över tecknade filmen Bolt(med Miley Cyrus & John Travolta) som hon ville låna ut, så det blir väl kvällens film ;)

Idag händer det nog ingenting, gubben har lånat busskortet så jag kan inte ta mig in till stan och ute är himlen molntäckt.Så det blir nog en dag inomhus.
På återseende!

Inga kommentarer: