fredag 10 juli 2009

off we go...



Om någon timme kommer syrran och hämtar upp oss. Så snart är jag hemma hos mamma och pappa för en lång semester. Undrar hur mycket man kommer ha glömt, även fast det känns som om att hela världen är nerpackad.
Regnet det bara öser ner, som lovat. Enligt SMHI igår skulle det regna från kl 12 idag och de
var nästan på klockslaget då paraplyet fick tas fram.
L har fått ett nytt beroende, tvspel, så det ska bli kul att se hur det går att åka härifrån ;)
Idag mår jag bättre, tack o lov. Imorgon ska jag på 25 årskalas och då kan man ju inte må dåligt.Nu ska jag bara gå igenom packningen i huvudet en gång till och sen ska jag ligga på soffan tills dess att dörrklockan ringer.

2 kommentarer:

Sofie. sa...

Ja nytt spelberoende...hon gillar ju DS:en också, så det här är en riktig speltjej. Inte bra ;)

Ha det så jättebra på festen och hälsa från mig!

Camilla sa...

sofie:Undrar var hon har fått et ifrån?Hahaha..det ska jag göra.