torsdag 16 juli 2009

foto i miljoner




Jag fotar så mycket att jag knappt hinner med. Så det blir flera inlägg efter varandra och lite huller om buller.Bilderna nedan är tagna från igår. Idag åkte vi återigen till badstranden för att bada, men det var endast jag & J, snart 7 år som vågade. Att bada trots att det är kallt har jag nog fått från pappa.



Vädret har det varit lite si och så med, så nu hoppas jag att det blir stabilare tills på lördag. Vi ska hitta på mycket saker och det vore ju inte helt fel om man fick vara utomhus. Ett tag tappade jag inspirationen för att gå ut och fota, men nu finns det framför en, var man en går. Och det tackar man för. Bildbanken blir ju lite större, om man säger så. Nu ska jag gå och vara social igen, men nu har man iaf fått visa några fler bilder.

2 kommentarer:

Sofie. sa...

Ja inte har du ärvt det badandet efter mig, jag behagar bara bada i "varmt" vatten...

Antar att du inte har Leilas kokbok med dig...hade velat haft den så att jag/vi hade kunnat baka lite härlig födelsedagsfika.

Camilla sa...

sofie:tänk för det har jag visst det.boken ligger i vardagsrummet där nere..så jag kom ihåg!när kommer du upp?