söndag 5 juli 2009

This is why i love you....


Ord kan egentligen inte beskriva vad Andreas betyder för mig. Han är min klippa, min bästa vän, min stora kärlek och kompan. Han får mig att le när jag är ledsen, han kittlar mig så jag får panik, kramar mig ofta, håller min hand var vi än går, låter mig ta sista godisbiten, bär min väska när den är för tung, han bär alla kassar så att jag kan shoppa loss,han finns där för mig in good times and in bad.
Är inte det här kärlek så vet jag inte vad...

4 kommentarer:

Nygammalt sa...

Ja det är kärlek det. Du får väl visa tillbaka på det sätt du kan. Kanske låta han få sista godisbiten ibland?! =)

Anonym sa...

Ja du C

Det var vackra ord detta, men förmodlingen har han väl tdräffat världens snällaste tjej oxå, eller hur, jag har ju världens snällaste man också, och jag är ju också snäll, eller......
Hörde att lilla L ska åka buss till dig i morgon, vad spånnande, n i kommer nog att få ha en trevlig vecka.
sov så gott du och Andreas
kram
MAMMA

Camilla sa...

mamma: ja han har ju gjort det, så han hade tur han också :-p jag o L (och A) kommer säkert ha det förträffligt roligt.

Linnea sa...

Höhö, det är min farbror det! *Slår mig för bröstet*

Jag längtar tills ni kommer hit för jag saknar er.