onsdag 8 juli 2009

läkarbesök


Imorse klev vi upp jättetidigt, nästan i ottan. För att åka till sjukhuset och träffa min läkare. Självklart fick L följa med. Järnvärdet var okej, men snabbsänkan låg på 25 och sänkan på12, men det kan nog bero på den förkylning jag fick för 2 veckor sen. Blodtrycket var fortfarande likadant, hade 20 i skillnad, men annars såg allting bra ut.
När vi ändå var där fick läkaren känna på L också, som har nått konstigt under armhålan, men hon sa att det skulle nog försvinna inom 2 veckor, så L är frisk ;-)
Det blev över en massa tacos igår så det åt vi till lunch. Dagens stora fråga är; vem sölar mest av gubben & L ;-)?? Det låg massor med mat under deras stolar. Nu sitter dom och spelar Lego Indiana Jones PS2an, så dom är roade en stund.
Skickade lite bilder på framkallning och idag fick vi dem i postlådan. Jg ska på 25 årskalas till helgen så min present är klar nu, coh det blev väldigt fint. Blir hon inte nöjd har hon dålig smak :p
Har lovat L att vi ska göra kladdkaka och kanske spela lite mer Diamanten..men jag ska bara.....

2 kommentarer:

åsa sa...

Du verkar ha fullt upp. Skönt att du blir friskare och friskare.

Nygammalt sa...

Jag ska bara...ja det blir mycket sådana ord tillsammans med henne ;)
Mamma berättade om L, hoppas det går över snart. Har hon ont? Ni får kurera er tillsammans.