torsdag 16 juli 2009

picknick på stranden


Efter middagen igår föreslog svärmor att vi skulle ut på en liten utflykt till Andra badstranden, så fika och boule och självklart kameran fick följa med. Ni kan tänka er vad lycklig jag är att få komma ut och få fota på allt möjligt. Då mår jag som bäst.
När mamma och pappa var i Bali i 2 veckor tog dom 200 kort och jag tog 220 bara igår haha.




Då det blev många bilder får jag visa dem lite allt eftersom. Det blev många foton som skall framkallas och idag kommer As syster m familj så då lär kameran gå ganska varm.

Efter vi varit på andra badstranden åkte vi ut till Hålviken för att sen vända om till Stråsundsviken. Där började batteriet i kameran ta slut, men jag hann fota när gubben kastade macka på vattnet.
Nu spelar vi kort och jag har köpstop så jag hinner skriva det här medans dom byter kort, men nu ropar dom. Så stay tuned!!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Vilka mysiga bilder! :)

Camilla sa...

Hanna: tack :) det var rätt mysigt att vara där :)