måndag 13 juli 2009

Loppis



Nu har jag kommit fram till gubbens föräldrar. Det dröjde inte länge förrän vi åkte på loppis här i byn, men vi kom hem tomhämta (utom svärmor), men det är lika bra det, för vi skulle behöva slänga saker istället för att dra hem en massa.
Vi har hyrt film för ikväll och börjar med den lätta Disaster Movie som gör parodi på en massa filmer. Annars lär vi inte göra mycket. Gubbens syster m familj kommer inte förrän på torsdag, så man går och väntar på dem.
Kikade nyss igenom ett album med artiklar om Andreas fotbollskarriär. Där i finns en artikel om när han låg på sjukhuset och hade brytit ett ben. Just den artikeln fick jag i huvudet då jag mötte honom för första gången, och visste med en gång vem han var. Jag satt och åt frukost med pappa då jag läste den och jag minns att jag sa "stackars honom" och sen ca 2 år senare blev det vi. It was ment to be.

2 kommentarer:

Sofie. sa...

Wooohooo...loversparet!

Vi får dra på lite loppisar när jag kommer hem. Hur länge är du hemma?

Camilla sa...

Sofie: Ungefär till slutet på augusti, sen åker jag hem i några dagar för att sen komma tillbaka lagomt till Ls födelsedag!