tisdag 7 juli 2009

090707



Regnet det bara ööööser ner...innan jg och L hunnit till busshållplatsen var vi dyngsura, och det trots att vi båda hade varsitt paraply. L var riktigt taggad över att gå på stan och ville helst gå i alla butiker som fanns här. Så jag var tvungen att hålla tillbaka det litegrann.

Vi har nyss ätit tacos så nu måste jag vänta 2 timmar innan medicinen ska tas, och sen ytterligare 2 innan jag får äta Daim ´en som A köpte igår till oss. Så kl 21 får jag hugga in, bilden ovan gör det ju inte direkt lättare.

Ikväll ska vi lägga oss i tid då vi måste upp kl 07. L har nyss fått se Madagaskar 2 så nu sjungs det I like to move it, i like to move it här, en mycket vacker syn om jag får säga mitt.

2 kommentarer:

Nygammalt sa...

Men så fuskigt. Nu blev jag riktigt hungrig!

Här är vädret inget roligt heller. Fy!

Södralycke sa...

Det är verkligen ombytligt väder :) Får erkänna att även om jag älskar sol och värme så är det skönt att det är lite svalare nu...

Hoppas du har en skön vecka, kram Johanna