onsdag 15 juli 2009

Chicago


Idag fick man värsta sovmorgonen, vaknade strax innan kl 11 och blev riktigt förvånad över att jag fått sova så länge. Sen ringde vi gubbens kusin och efter lunch kom dom och hämtade upp oss. Jag,gubben,kusinen, hans fästmö K och deras lilla dotter.

Vi gick en sväng på stan och jag lyckades hålla i pengarna idag också.Ute regnar det, vad hände med vädret? Skulle det inte vara kanonfint väder? Bara att hålla sig inne. Kusinen kom med lite skvallerblaskor till mig så jag får gå ut på altanen och sätta mig o läsa dem.

Igårkväll spelade vi kort till sena kvällen. Vi trodde att kl var 22 när den egentligen var 23.30, men kul var det. Vi fortsatte med en runda Chicago innan dom kom och efter en trög start fick jag äntligen vinna. Vi spelade även boule igår, och där vann gubben & jag. Very impressing i must say!

Kyckling till middag, och det är jag väldigt glad över.Det är något jag kan äta mycket och ofta.Mmm.

Inga kommentarer: